DEN FASTE LØSNING TIL JERES SYSTEM.

✔ Nem integration i jeres indkøbssystem

✔ Tilpassede faste prislister og sortimenter

✔ Individuelle opdateringsintervaller i henhold til jeres behov

Faste opdateringer, faste priser, fast sortiment - transparente indkøb.

Hvis jeres virksomhed allerede har et indkøbssystem, som ikke kan integrere kataloger via OCI/PunchOut, er Conrad eCatalogue den ideelle indkøbsløsning for jer.

eCatalogue tilbyder en nem måde at gøre jeres indkøbsprocesser mere effektive og transparente på gennem faste sortimenter sammen med faste prislister og opdateringer. Alle almindelige dataformater som BMEcat, CSV, XLS og mange andre understøttes af os.

   

Strømlin jeres processer, og spar tid og penge ved indkøb.

Digital, sikker og certificeret

eCatalogue er tilgængelig i forskellige formater såsom BMEcat, cif eller csv. Klassifikationer såsom alle almindelige versioner af eClass og UNSPSC samt dataformater såsom BMEcat, CSV, TXT, XLS og Datanorm er mulige.

Dynamisk via API-grænsefladen.

Vi kan gøre jeres statiske katalog dynamisk via API (Application Programming Interface). Dette giver jer mulighed for at anmode om de ønskede produktoplysninger via live kommunikation. Dataoverførslen finder sted næsten i realtid.

Rådgivning fra vores eksperter.

Fastlæg omkostningscentrenes strukturer og budgetter. Konfigurér indkøbsregler, godkendelsesprocedurer og begrænsninger i sortimentet.

PASSENDE eCATALOGUE-LØSNING TIL JERES SYSTEM. ENKELT.

Conrad Sourcing Platform

Mere end bare indkøb. På vores sourcing-platform kan I dække alle jeres tekniske forretningsbehov døgnet rundt.

Du kan finde flere oplysninger her ›