binaries/content/gallery/ccpjunior-nl/banners/landing-pages/eprocurement/eprocurementdk.png/eprocurementdk.png/hippogallery:original

Conrad eProcurementConrad eProcurement er en praktisk webbaseret løsning uden forbindelse til dit forretningssystem
Du kan overføre indholdet i indkøbskurven direkte til dit ERP-system via vores OCI-shopConrad eProcurement
Conrad eProcurementTransparent, brugervenlig og kostbesparende. Løsningen for virksomheder med deres eget indkøbssystem

Kundeorienteret og personlige
eProcurement løsningar

Vores internationale eprocurement team er stolt over at have personligt hjulpet vores kunder i flere år med at gøre en forskel og lette deres arbejde. Vores e-Procurement løsninger er skræddersyet efter  dine behov. For at imødekomme dine specifikke behov tilbyder vi en række forskellige løsninger. At være i stand til at passe til alt fra små specialiserede virksomheder til store virksomheder med tusinder af ansatte. Fordele:

  • Personlig kontakt og ekspertrådgivning fra vores eksperter.
  • Reducerer dine procesomkostninger.
  • Øger effektiviteten og transparensen ved at overvåge din købsproces
  • Tilpasset sortiment, specielt tilpasset dine behov
  • Skræddersyet prisaftaler
  • Med vores gratis eProcurement får du hurtig adgang til den løsning, du vælger, uden krav på modpræstation.
  • Sikker dataoverførsel via testede EDI- og API-grænseflader. Om ønsket kan dataoverførsel også ske via SFTP, HTTPS osv.
  • Hosting til applikationer i Tyskland
  • Tæt samarbejde med systemleverandører og kan håndtere alle fælles grænseflader til ordre- og ERP-systemer
  • Hurtige leveringstider
  • Alle produkter opfylder høje kvalitetsstandarder

Kontakt os for mere information

Vores tekniske
muligheder

Med høje ordrevolumer er en EDI-løsning det mest effektive valg. Vi giver dig råd og hjælper dig med forbindelsen. Forskellige format og måder til overførsel af data er mulige

EDI verbinding

EDI-løsning

Bruger du en af følgende købspartnere Ariba, Proquro eller 2BA? Det gør vi nemlig, så er du bare et skridt væk fra alle de nævnte fordele. Transparens, brugervenlighed og kostbesparelser. Dette er løsningen for virksomheder, der allerede har deres eget indkøbssystem. 

 
  • Forbindelse til dit indkøbssystem
  • Format: XML, EDIFACT, OpenTrans etc.
  • Dataoverførsel: AS / 2, HTTPS, SFTP, e-mail etc.
 
API

Conrad eCatalog

Vi tilbyder dig hele Conrads katalogprogram eller katalog i digital form (forskellige formater til klassificering og eksport er mulige).

 
  • Konfigurerbart sortiment
  • Eksportformat: BMEcat 1.2, CSV, Ariba CIF, Excel osv.
  • Formaterbart format: alle generelle versioner af eClass og UNSPSC
 

En tilpasset eProcurement-løsning tilbyder dig følgende:

eProcurement-oplossingen

Øge effektiviteten og transparensen

Tager din indkøbs- eller tilbudsproces meget tid? Vil du bestille via nettet eller direkte fra dit ERP-system for at spare procesomkostninger? Conrads tilpassede, kraftfulde og innovative løsninger til eProcurement betyder, at du kan minimere ledtiderne for dine ordrer og reducere dine indkøbsomkostninger betydeligt. Takket være transparens og en realtidsordreoversigt har du altid indsigt i dine ordrer.

 
eProcurement-oplossingen

Skræddersyede løsninger

Gennem vores alsidige eProcurementløsninger kan vi finde en tilpasset løsning til ethvert behov. Vil du have et brugervenligt alternativ, måske er vores gratis Conrad Smart Procurement løsningen? Eller passer et tilpasset e-katalog til forskellige købere bedre ind i din organisation? Mere end du tror er muligt.

 
Flexibiliteit en onafhankelijkheid

Fleksibilitet og uafhængighed

Vi er klar til at optimere din købsproces. Takket være vores eksperter betyder eProcurement med Conrad maksimal fleksibilitet og uafhængighed. Vi står til din rådighed for alle dine spørgsmål. Uanset om det drejer sig om systemkonfiguration eller brugen af din Conrad eProcurement-løsning, er vores eksperter her for at hjælpe dig med at optimere din ordreproces og vælge det rigtige produktsortiment til dig.

 
Vertrouwen vanuit traditie

Tillid

Vi er stolte af vores certificerede sortiment af førende producenter og eksklusive mærker. Du kan stole på vores produkter såvel som vores tjenester. Du vil modtage en dedikeret Procurement kontaktperson, der vil støtte dig gennem processen. Vi er åbne for dine ønsker, og ønsker at nå de opstillede mål sammen med dig. Som familievirksomhed har dette været en tradition for os i næsten 100 år.

 
Conrad smart procurement

 

CSP

Conrad Smart Procurement Den intelligente løsning til dine køb. Med Conrad Smart Procure kan du nyde alle fordelene ved Conrad eProcurement gennem en praktisk webbaseret løsning uden forbindelse til dit forretningssystem. Naviger gennem den intuitive Conrad Shop fra alle stationære og mobile enheder!

  • Gratis, webbaseret, ingen forbindelse til forretningssystemer nødvendige
  • Uden kompleks forbindelsesproces og intuitiv brug
  • Nuværende sortiment og lagerstatus i realtid
  • Omfattende funktioner til optimering af din købsproces, for eksempel:
    • Justerbar godkendelse på flere niveauer
    • Strukturering af kostcentre
    • Håndtering af leveringsadresser
    • Rapporterings- / statistikfunktioner

Kontakt os for mere information

OCI

 

OCI

OCI webbshop Du kan overføre indholdet i indkøbskurven direkte til jeres ERP-system via vores OCI webshop, inden du bestiller. Vi tilpasser selvfølgelig OCI-webshoppen til dine behov. De priser og produkter, der er anpasset til dig findes i webshoppen. Du kan bruge dit købssystem til hurtig og kosteffektiv ordrebehandling uden at skulle importere omfattende katalogdata til dit system.

  • Direkte adgang til hele Conrad-serien
  • Det viste sortiment kan tilpasses dine behov
  • Integration af særlige aftaler om priser via OCI / PunchOut
  • Lagestatus vises i realtid
  • Målrettet produktsøgning
  • Alle prisaftaler er skræddersyede
  • Bedre brugervenlighed og præstation ved hjælp af webbaseret skyteknologi

Kontakt os for mere information

EDI

 

EDI

Bruger du en af følgende købspartnere Ariba, Proquro eller 2BA? Vi også, så er du bare et skridt væk fra alle de nævnte fordele. Transparens, brugervenlighed og omkostningsbesparelser. Dette er løsningen for virksomheder, der allerede har deres eget købssystem. Vi forbinder dit system til vores, hvilket betyder, at hele vores produktsortiment på over 750.000 produkter bliver tilgængeligt direkte for dine indkøbere. Du kan selvfølgelig begrænse dette og kun vise en del af vores sortiment. Du ser med det samme den rigtige pris (inklusive rabat), og din ordre sendes automatisk til os.

  • Forbindelse til dit indkøbssystem
  • Format: XML, EDIFACT, OpenTrans etc.
  • Dataoverførsel: AS / 2, HTTPS, SFTP, e-mail etc.

Kontakt os for mere information