PERFEKT INTEGRATION I JERES SYSTEM

✔ Nem integration i ethvert standardindkøbssystem

✔ Direkte forbindelse til jeres ERP-system

✔ Tidsbesparelser og omkostningsbesparelser gennem dataoverførsel i realtid

Vil I have perfekt integration i jeres systemer? Intet problem med Conrad's OCI PunchOut.

 

Håndterer I også jeres tekniske forretningsmaterialer med jeres eget ERP-system, eller bruger I et indkøbssystem fra en ekstern tjenesteudbyder?

Via OCI (Open Catalogue Interface) eller PunchOut-interfacet kan vi integrere hele Conrad-kataloget i jeres systemlandskab.

På den måde kan I bruge jeres indkøbssystemer til hurtig og omkostningseffektiv ordrebehandling og altid have fuld kontrol over alle jeres udgifter.

Elektroniske indkøbsværktøjer hjælper med forbrugsanalyse og kontrol*.
n=157* *BME (2020) Barometer elektronisk indkøb

100% integration

I bestiller direkte via jeres eget bestillingssystem i Conrad OCI-shoppen, som er individuelt tilpasset til jeres behov. På den måde får I gavn af alle de fordele, som Conrad eProcurement tilbyder - I beholder altid kontrollen over jeres ordreproces, mens I sparer tid og penge.

Realtidsdata om lagerstatus og priser.

I får detaljerede tekniske produktbeskrivelser og et klart overblik over jeres kundespecifikke priser samt mængderabatter. Lagerstatus vises via OCI i realtid - døgnet rundt.

Rådgivning fra vores eksperter

Vores account managers er klar til at give dig råd og guide dig gennem tilslutningsprocessen.

STANDARDISEREDE PROCESSER TIL DINE INDKØB. MEGET SIMPELT.

 

Digitale fremskridt og den nyeste teknologi i alle faser af indkøbsprocessen.

Udnyt alle fordelene ved den seneste OCI 5.0-generation, såsom Background Search, Detail, Validate eller Download-JSON.

Uanset hvilke indkøbssystemer du bruger, understøtter vi næsten dem alle.

   


 

Eget indkøbssystem

Conrad Sourcing Platform

Mere end bare indkøb. På vores sourcing-platform kan I dække alle jeres tekniske forretningsbehov døgnet rundt.

Du kan finde flere oplysninger her ›