Indkøbsløsninger
Gratis indkøbsløsninger som gør det lettere at afgive ordrer

Ønsker du at forbinde dit indkøbssystem, så du har et overblik over dine medarbejderes indkøb? Eller vil du være i stand til at bestille hurtigt gennem dit eget indkøbssystem? Vi tilbyder forskellige løsninger, der giver dig mulighed for at bestille hurtigere og holde øje med indkøb i din organisation. Har du ikke dit eget indkøbssystem? Vi tilbyder den idéelle løsning.

Hvilken løsning passer bedst til din virksomhed? 

 

EDI-shop

  • Forbindelse til både ordre- og faktura håndtering.
  • Fungerer direkte med dit eget system eller via partnere
  • Effektiv produktsøgning

> Mere information

OCI-shop

  • Direkte adgang til Conrad Business Shop
  • Effektiv produktsøgning
  • Status for lagerbeholdning i realtid

> Mere information 

Conrad Smart Procure 

  • Ordrebehandling (inkl. Ordrehistorik, ordrebekræftelse, fakturaer osv.)
  • Log ind direkte fra din browser
  • Statistik og værktøjer

> Mere information

 

Koblede indkøbssystemer tilbyder mange fordele frem for traditionel bestilling

  • Maksimal gennemsigtighed: du ser hvem, hvornår, hvor ofte og hvor meget du bestiller
  • Omkostningsbesparelser: En klar oversigt over køb sparer en masse tid for dine købere. Derudover ser du automatisk den rigtige pris med mulige rabatter

Intresseret? Kontakt os

 

 

 EDI

  • EDI-forbindelse til dine systemer

  • Produktprogram opdateres løbende

  • Vi samarbejder blandt andet med Ariba, ProQuro og 2ba

 

Bruger du en af følgende købspartnere Ariba, Proquro eller 2BA? Vi også, så er du bare et skridt væk fra alle de nævnte fordele. Gennemsigtig, nem at bruge og omkostningsbesparende. Dette er løsningen for virksomheder, der allerede har deres eget indkøbssystem. Vi forbinder dit system til vores, hvilket betyder, at hele vores produktsortiment på over 750.000 produkter bliver tilgængeligt direkte for dine købere. Du kan selvfølgelig begrænse dette og kun vise en del af vores sortiment. Du ser med det samme den rigtige pris (inklusive rabat), og din ordre sendes automatisk til os.

Intresseret? Kontakt os

 

 

OCI shop

  • Direkte adgang til Conrad Business Shop
  • OCI-butikskatalogintegration
  • Effektiv produktsøgning
  • Status for lagerbeholdning i realtid
  • Priser baseret på dine egne vilkår og betingelser

 

Dette er løsningen for virksomheder, der allerede har deres eget indkøbssystem. Vi forbinder dit system til vores, hvilket betyder, at hele vores produktsortiment på over 750.000 produkter bliver tilgængeligt direkte for dine købere. Du kan selvfølgelig begrænse dette og kun vise en del af vores sortiment. Du ser med det samme den rigtige pris (inklusive rabat), og din ordre sendes automatisk til os.

Dette kan gøres via OCI (ordren modtages via e-mail) eller EDI (ordren ankommer direkte i vores system og går direkte til vores lager). Gennemsigtig, enkel og omkostningsbesparende.

Intresseret? Kontakt oss

 

 

Conrad Smart Procure

  • Log ind direkte fra din browser
  • Statistik og værktøjer
  • Priser baseret på dine egne vilkår og betingelser

Du drager fordel af alle fordelene uden at skulle have dit eget købssystem eller samarbejde med en partner. Gennem din webbrowser logger du ind på Conrad Smart Procure og har direkte adgang til mere end 750.000 produkter med utallige ekstra muligheder, såsom adgang til omfattende rapporter og diagrammer over alle dine køb og dine købers købsadfærd. Gennemsigtig, enkel og omkostningsbesparende.

Intresseret? Kontakt os

 

Fordelene ved en indkøbsløsning

  • Gratis: Du betaler intet for brugen af vores indkøbsløsninger
  • Du har når som helst adgang til køb i din organisation
  • Du kan give forskellige rettigheder til medarbejderne
  • Du kan vælge at linke et udvalg af vores sortiment til dit system
  • Intet minimum købsvolumen. Alle virksomheder er velkomne
  • Adgang til lageroplysninger
  • Mange muligheder for at analysere dit køb
  • Personlig kontakt: e-mail til [email protected]onradelektronik.dk