Kundinformation om Coronaviruset

Den nuværende udvikling og effekterne af Coronavirus kræver fremtidstænkende handlinger og fleksible løsninger. 
For Conrad er sundheden og beskyttelsen af ​​vores ansatte, kunder og forretningspartnere vores højeste prioritet. Vi er derfor startet med forebyggende foranstaltninger på et tidligt tidspunkt.

Vi vil fortsætte med at overvåge situationen nøje, vurdere den regelmæssigt og tage passende forholdsregler for at opretholde den bedst mulige service for dig i disse specielle tider.

En god nyhed: Vores webshop er tilgængelig for dig døgnet rundt som vanligt. Naturligvis kan du også nå os via e-mail [email protected] eller [email protected] 

Vores kolleger i logistikafdelingen såvel som vores transportører vil gøre deres allerbedste for at sende din pakke til dig så hurtigt som muligt. Vi beklager eventuelle forsinkelser.

Vi har nok varer på lager. 

Sammen med vores leverandører arbejder vi på højttryk for at vore leveringer kan fortsætte som vanligt. Såfremt flaskehalse opstår, forsøger vi at kompensere for de ramte produkter, gennem vores internationale leverandørnetværk.

FAQ

Hvordan beskyttes Conrad-ansatte?

Sundheden og beskyttelsen af vores ansatte, kunder og forretningspartnere er en høj prioritet for Conrad. Derfor har vi implementeret forebyggende foranstaltninger på et tidligt tidspunkt. Ud over udvidelsen af passende hygiejneforanstaltninger på alle Conrad-lokationer arbejder så mange som muligt hjemmefra. Vores medarbejdere opfordres også til at holde sociale kontakter til et minimum for at forhindre yderligere spredning af virussen.

Fungerer 24 timers levering?

Vi leverer fortsat med ekspress såfremt det er muligt. Vores kolleger i logistikafdelingen og vores transportører gør fortsat alt for at sende din pakke til dig så hurtigt som muligt. Vi beklager eventuelle forsinkelser.

Fungerer rabatkoder fortsat?

Du kan altid indtaste og aktivere din rabatkode i indkøbskurven. Betingelsen for rabatkoden skal være opfyldt for at den kan aktiveres.

Hvorfor er desinfektionsmidler, hygiejneprodukter og ansigtsmasker i øjeblikket ikke tilgængelige?

På grund af den aktuelle situation er der i øjeblikket meget stor efterspørgsel på desinfektionsmidler, hygiejneprodukter og ansigtsmasker. Dette betyder, at produkterne muligvis ikke altid produceres i den ønskede mængde og at nogle produkter midlertidigt er udsolgt.

Kommer levering af min ordre til at tage længere tid?

Sammen med vore leverandører arbejder vi hårdt for at leveringskæder skal fortsætte uafbrudt så forsinkelser begrænses. Vi forsøger at kompensere midlertidige flaskehalse for leveringer ved at benytte nationale og internationale leveringsnetværk.

Er det muligt at forlænge fortrydelsesretten på grund af Corona?

Ja. Fortrydelsesretten er forlænget til 60 dage for bestillinger som er lagt inden den 31 maj 2020. Dette gælder både for virksomheder og privatkunder.