Herunder finder du information vedrørende returer og garanti. Kontakt venligst vores kundeservice såfremt du ikke finder svar på dit spørgsmål.

Hvor finder jeg retursedlen?

Retursedlen kan downloades her »
Alle returer i Danmark håndteres af GLS og returneres til vores lager i Tyskland. Ønsker du at returnere en vare bedes du udfylde retursedlen herunder med information om din retur inkl. “Shipment reference no.” som er dit bestillingsnummer. Her finder du GLS Pakkelabel
Du har nu to valgmuligheder. Du kan vælge at udskrive din pakkelabel og påføre den på din returforsendelse. Herefter afleverer du din returforsendelse i din ønskede GLS PakkeShop. Du kan nu følge din returforsendelse hele vejen til vores lager i Tyskland.

Har I fået min returvare?

Hvis der er gået mere end 14 dage efter at du returnerede din vare, og du samtidig ikke har modtaget en bekræftelse på returneringen, beder vi dig kontakte vores kundeservice.

Hvis vi skal håndtere din forespørgsel hurtigst muligt, bedes du oplyse os om dit kundenummer, ordrenummer, hvilke varer du returnerer samt returneringsdatoen (den dato, hvor du sendte varen/varerne tilbage til os).

Hvem betaler fragten ved en returnering?

I garantisager eller ved fejlleveringer dækker vi returomkostningerne. 

Hvordan returnerer jeg en vare?

Udfyld retursedlen som kan downloades her »
Alle returer i Danmark håndteres af GLS og returneres til vores lager i Tyskland. Ønsker du at returnere en vare bedes du udfylde retursedlen herunder med information om din retur inkl. “Shipment reference no.” som er dit bestillingsnummer. Her finder du GLS Pakkelabel
Du har nu to valgmuligheder. Du kan vælge at udskrive din pakkelabel og påføre den på din returforsendelse. Herefter afleverer du din returforsendelse i din ønskede GLS PakkeShop. Du kan nu følge din returforsendelse hele vejen til vores lager i Tyskland.

Hvornår får jeg mine penge tilbage efter at have returneret en vare?

Tilbagebetalingen sker ca. 14 dage efter, at vi har modtaget den returnerede vare. Bemærk, at beløbet tilbagebetales via samme betalingsmåde som den, du oprindeligt valgte.

Har du eksempelvis betalt med kreditkort, overføres pengene til den pågældende konto. Har du benyttet dig af din reklamationsret vil dine returomkostinger blive tilbagebetalt til den bankkonto, der er angivet på retursedlen.

Hvor lang tid gælder garantien?

Conrad tilbyder en 24 måneders garanti på alle produkter, undtagen forbrugsvarer såsom batterier.

Gem fakturaen, da den skal vedhæftes garantisagen, ellers gælder garantien ikke.

Conrad erstatter ikke rejseomkostninger eller omkostninger for reparationer, der er udført af et andet værksted eller servicefirma, medmindre det er godkendt af vores kundeservice.

Hvis producenten tilbyder en længere garanti på det enkelte produkt, vil du selvfølgelig blive tilbudt den samme garantiperiode. Forbrugsvarer og tilbehør, såsom projektorlamper og opladere, følger producentens garantiregler, som kan være kortere end de 24 måneder. Ved batterier er der en 6 måneders garanti. Garantien dækker funktionsfejl, der opstår i garantiperioden. Garantien dækker imidlertid ikke fejl, der opstår ved egne modificeringer af produktets funktion og udseende, herunder ombygning, opgradering eller anden konfiguration af produktet.

Virksomheder/ forhandlere har ikke ret til reklamation efter garantiperioden.