Herunder finder du information og svar på de mest almindelige spørgsmål. Kontakt venligst vores kundeservice såfremt du ikke finder svar på dit spørgsmål.

Hvordan fotryder jeg mit køb? (Returret)

Du har ret til at fortryde dit køb indenfor 14 dage uden at du behøver at angive en årsag. Tidsfristen starter den dag hvor du tager imod produktet. Varen skal sendes tilbage til os indenfor 14 dage fra den dag hvor du har valgt at udnytte din fortrydelsesret. Hvis produktet er blevet anvendt mere end normalt for at kunne kontrollere funktionaliteten, så bliver der lavet et fradrag af produktet (hvis varen kan betragtes som brugt). Fradraget fratrækkes det beløb, der skal tilbagebetales.

Følg denne vejledning:

1. Udfyld vores returseddel og angiv årsagen til returneringen.

2. Læg den pågældende vare tilbage i den originale emballage, inkl. det tilbehør, der fulgte med. Glem ikke at vedlægge vores returseddel.

3. Vores retursedel kan downloades her » 

Alle returer i Danmark håndteres af GLS og returneres til vores lager i Tyskland. Ønsker du at returnere en vare bedes du udfylde retursedlen herunder med information om din retur inkl. “Shipment reference no.” som er dit bestillingsnummer. Her finder du GLS Pakkelabel.
Herefter modtager du en pakkelabel. Du har nu to valgmuligheder. Du kan vælge at udskrive din pakkelabel og påføre den på din returforsendelse. Herefter afleverer du din returforsendelse i din ønskede GLS PakkeShop. Du kan nu følge din returforsendelse hele vejen til vores lager i Tyskland.

 

Hvornår får jeg mine penge tilbage, når jeg returnerer en vare?

Når vores returafdeling har modtaget og behandlet din returvare, tilbagebetaler vi beløbet inden for 14 arbejdsdage. Skulle du ikke have modtaget dine penge inden da, bedes du kontakte vores kundeservice, der vil følge op på sagen.

 

Reklamation - hvordan gør jeg?

Du bedes venligst sende reklamationsartiklen tilbage til os. 

Brug venligst vores returseddel, som kan downloades her »

Alle returer i Danmark håndteres af GLS og returneres til vores lager i Tyskland. Ønsker du at returnere en vare bedes du udfylde retursedlen herunder med information om din retur inkl. “Shipment reference no.” som er dit bestillingsnummer. Her finder du GLS Pakkelabel
Du har nu to valgmuligheder. Du kan vælge at udskrive din pakkelabel og påføre den på din returforsendelse. Herefter afleverer du din returforsendelse i din ønskede GLS PakkeShop. Du kan nu følge din returforsendelse hele vejen til vores lager i Tyskland. 

 

Jeg har et  teknisk spørgsmål vedrørende mit produkt. Hvad gør jeg?

For at få et hurtigt og korrekt svar på dit spørgsmål anbefaler vi, at du sætter dig i kontakt med producentens kundeservice.

Du får oftets det mest fyldestgørende svar fra producenten selv, da de kender deres egne produkter.

Har du ikke fået et tilfredsstillende svar fra producenten, så sæt dig venligst i kontakt med vores tekniske service i Tyskland.

Dit spørgsmål skal være på engelsk eller tysk.

"Klik her" for at komme til vores tekniske service.

 

Min ordre er afsendt, men jeg har ikke modtaget min pakke. Hvordan kan jeg spore den?

Dit Track and Trace nummer finder du i din ordrebekræftelse, som er blevet fremsendt til din mail straks efter, at pakken blev sendt fra vores lager.

GLS: Du kan søge efter din pakke på https://gls-group.eu/DK/da/find-pakke – angiv dit Track and Trace nummer i søgefeltet.

UPS: Du kan søge efter din pakke på www.ups.com/dk – angiv dit Track and Trace nummer i søgefeltet.

Besvarer ovenstående ikke dit spørgsmål, kan du kontakte det pågældende fragtfirma omkring leveringstid etc.

 

Hvordan afbestiller jeg en ordre?

Hvis din ordre endnu ikke er blevet håndteret, kan du godt ændre i din ordre. Vi behandler dog som regel de forskellige ordrer ganske hurtigt, efter at de er blevet afgivet. Er ordren blevet behandlet, er det ikke længere muligt at afbestille enkelte varer eller ændre i ordren.
Kontakt vores kundeservice, hvis din ordre endnu ikke er blevet behandlet. Så hjælper vi dig videre i processen.

Du har naturligvis altid ret til at gøre brug af din fortrydelsesret og returnere varen/varerne. I dette tilfælde skal du selv betale for returomkostningerne.

 

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden afhænger af den valgte leveringsmetode. 

Hurtig levering til døren (GLS Flex Delivery Service)
Afgives ordren inden kl. 10:00 på hverdage, leveres ordren inden for 2 hverdage til næsten alle adresser i hele landet eller en PakkeShop efter eget ønske. Du kan også vælge en alternativ leveringsadresse som fx. din arbejdsplads.
Track and Trace nummeret fremsendes separat pr. e-mail efter aflagt ordre og kan spores via hjemmesiden: https://gls-group.eu/DK/da/find-pakke?match= 

Ekspreslevering til døren (UPS Express)
Afgives ordren inden kl. 10:00 på hverdage, leveres ordren næste hverdag til din hoveddør til næsten alle adresser i hele landet.
Track and Trace nummeret fremsendes separat pr. e-mail efter aflagt ordre kan spores via hjemmesiden: www.ups.com

Er varen eventuelt i restordre, eller bliver den forsinket af en eller anden grund, informerer vi dig via e-mail. Du har i disse tilfælde ret til ophæve købet kvit og frit. 

Vi tager forbehold for udsolgte varer, unøjagtige oplysninger om materialer og eventuelle forkerte priser.

 

Hvad gør jeg, hvis min leverance er beskadiget under transport?

Følg venligst nedenstående punkter, når du returnerer et produkt, der er blevet beskadiget under transporten.

Henvend dig hurtigst muligt til fragtfirmaet , der leverede varen.

Lav en anmeldelse hos fragtfirmaet og oplys os om sagsnummeret.

Udfyld venligst vores returseddel – downloades her – og vedlæg den i forsendelsen. Er retursedlen ikke vedlagt, kan vores kundeserviceteam ikke håndtere din forespørgsel.

Alle returer i Danmark håndteres af GLS og returneres til vores lager i Tyskland. Ønsker du at returnere en vare bedes du udfylde retursedlen herunder med information om din retur inkl. “Shipment reference no.” som er dit bestillingsnummer. Her finder du GLS Pakkelabel
 Du har nu to valgmuligheder. Du kan vælge at udskrive din pakkelabel og påføre den på din returforsendelse. Herefter afleverer du din returforsendelse i din ønskede GLS PakkeShop. Du kan nu følge din returforsendelse hele vejen til vores lager i Tyskland. 

Der er gratis fragt på varer, der skal erstattes.

 

Jeg mangler en brugervejledning. Kan jeg downloade den?

Ja! Vi har over 150.000 faktablade, brugervejledninger, koblingsskemaer samt produktinformation på en lang række forskellige sprog.

Vi har desværre ingen manualer på dansk. Vi er en tysk virksomhed og har derfor alle manualer på bla. engelsk og tysk.
Du finder dem under "Detaljer" inde på dit ønskede produkt.

 

Klik venligst på linket, så får du adgang til alt det materiale der kan downloades inden for følgende områder:

  •  Faktablade
  •  Koblingsskemaer
  •  Informationsblade
  •  Brugervejledninger
  •  Sikkerhedsinformationer
  •  Certifikater
     
 

Hvorfor er min ordre ikke blevet afsendt?

Bemærk, at ordrer ikke bliver behandlet i weekender og på helligdage. Hvis du eksempelvis afgiver din ordre på en fredag, vil varen først blive sendt om mandagen.

Hvis der er gået flere arbejdsdage, og din ordre fortsat ikke er blevet sendt, bedes du kontakte vores kundeservice, der vil kunne give dig flere oplysninger.

 

Kan jeg bestille med EAN nummer?

En faktura er altid inkluderet i pakken ved levering, men du vil modtage din regning elektronik via virk.dk på dit EAN nr.

I øjeblikket tager vi kun imod EAN betaling, hvis din bestilling er over 1000 DKK. Ved EAN-betaling er det nødvendigt for os at lægge din bestilling manuelt og derfor har vi et minimum ordrebeløb.

Ønsker du at lægge en EAN bestilling, send en mail til [email protected]

 

Kan jeg som virksomhed bestille mod faktura?

I øjeblikket tager vi kun imod faktura, hvis din bestilling er over 1000 DKK.

Ved bestilling mod faktura er det nødvendigt for os at lægge din bestilling manuelt og derfor har vi et minimum ordrebeløb.

Ønsker du at lægge en bestilling mod faktura, send en mail til [email protected]

Det er ikke muligt for privatpersoner at bestille mod faktura. Her henviser vi til kreditkort betaling via vores hjemmeside.

 

Kan jeg kontakte jer via telefon?

Det er desværre ikke muligt at kontakte os via telefon. 

Vi håndterer alle vores kundehenvendelser via mail.

Skriv derfor gerne en udførlig mail til [email protected] angående din henvendelse. 

Husk at anføre dit kunde nr. og ordre nr. i din mail, dette gør processen meget lettere for os.

Var denne information brugbar?