Herunder finder du information vedrørende betaling og levering. Kontakt venligst vores kundeservice såfremt du ikke finder svar på dit spørgsmål.

Hvornår trækker I pengene, når der betales med kreditkort?

Beløbet reserveres på dit kort i forbindelse med, at du placerer ordren hos os. Pengene trækkes først når den pågældende vare sendes fra vores lager.

Hvorfor kan jeg ikke betale med kreditkort?

Kontrollér først og fremmest, at dit bank-/kreditkort er åbnet for køb på internettet. Modtager du en fejlmeddelelse i forbindelse med betalingen, beder vi dig venligst om at kontakte vores kundeservice, så de kan hjælpe dig videre i processen.

Hvilke betalingsalternativer tilbyder I?

Vi accepterer Dankort, VISA/Dankort og Mastercard.

Kortbetalingen sker via SixPay, som er PCI DSS-certificeret.

(Der pålægges ingen ekstra gebyrer)

Når du vælger at betale med kreditkort, har vi brug for dine kreditoplysninger. Beløbet vil blive reserveret fra dit kreditkort før vi sender din pakke. Beløbet hæves først når varen sendes fra vores lager. Bemærk, at vi ikke gemmer kreditoplysninger. På din næste ordre må du angive kortoplysningerne igen.

Jeg vil gerne betale med kreditkort. Hvor finder jeg min sikkerhedskode?

Sikkerhedskoden er en kode bestående af 3 cifre, der er med til at højne sikkerhedsniveauet. På VISA-kort og Mastercard kan koden findes bag på kortet.

Bemærk: Der er ikke tale om de sidste cifre i kortnummeret.

Kan jeg ændre i min ordre?

Hvis din ordre endnu ikke er blevet håndteret, kan du godt ændre i din ordre. Vi behandler dog som regel de forskellige ordrer ganske hurtigt, efter at de er blevet afgivet. Er ordren blevet behandlet, er det ikke længere muligt at afbestille enkelte varer eller ændre i ordren.

Kontakt vores kundeservice, hvis din ordre endnu ikke er blevet behandlet. Så hjælper vi dig videre i processen.

Du har naturligvis altid ret til at gøre brug af din fortrydelsesret og returnere varen/varerne. I dette tilfælde skal du selv betale for returomkostningerne.

Jeg har betalt med kreditkort og I har debiteret mig to gange. Hvorfor?

Den pågældende ordresum bliver reserveret på dit kort, når du afgiver din bestilling. Pengene trækkes imidlertid først fra din konto, når varen sendes fra vores lager. Det kan derfor se ud som om, at pengene trækkes to gange fra din konto, men når pengene trækkes fra dit kort, så forsvinder reservationen ligeledes. Kontakt venligst din bank, så de kan bekræfte, at pengene kun er trukket én gang.

Der mangler en vare i leveringen. Hvad gør jeg?

Hvis en vare står som leveret på fragtsedlen/fakturaen, men ikke indgår i forsendelsen, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. For at vi kan håndtere din forespørgsel på optimal vis beder vi dig give os følgende oplysninger:

- Ordrenummer
- Kundenummer
- Produkt-nr. på den vare, der mangler i leveringen

Vores kundeservice sørger dernæst for, at lagerteamet fremsender den manglende vare hurtigst muligt.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse. Hvad gør jeg?

Ordrebekræftelsen fremsendes automatisk, når ordren bliver afgivet. De primære årsager til en manglende ordrebekræftelse er enten en forkert e-mailadresse (har tastet den forkert ind i feltet), eller at mailen med ordrebekræftelsen er endt i et spamfilter. Se efter i din spam-mappe eller kontakt kundeservice.

Hvordan sporer jeg min forsendelse?

Dit Track and Trace nummer finder du i din ordrebekræftelse, som er blevet fremsendt til din mail straks efter at pakken blev sendt fra vores lager.

GLS: Du kan søge efter din pakke på https://gls-group.eu/DK/da/find-pakke – angiv dit Track and Trace nummer i søgefeltet.

UPS: Du kan søge efter din pakke på www.ups.com/dk – angiv dit Track and Trace nummer i søgefeltet.

Besvarer ovenstående ikke dit spørgsmål, kan du kontakte det pågældende fragtfirma omkring leveringstid etc.

Hvorfor er min ordre ikke blevet afsendt?

Bemærk, at ordrer ikke bliver behandlet i weekender og på helligdage. Hvis du eksempelvis afgiver din ordre på en fredag, vil varen først blive sendt om mandagen.
Hvis der er gået flere arbejdsdage, og din ordre fortsat ikke er blevet sendt, bedes du kontakte vores kundeservice, der vil kunne give dig flere oplysninger.

Jeg har angivet en forkert e-mail adresse ved bestillingen. Hvad gør jeg?

Kontakt venligst vores kundeservice, så hjælper de dig med at ændre e-mail adressen.

Hvis der er gået flere arbejdsdage, og din ordre fortsat ikke er blevet sendt, bedes du kontakte vores kundeservice, der vil kunne give dig flere oplysninger.

Hvordan pakker I jeres ordre?

Til sikring af varerne i vores forsendelser anvender vi som fyldmateriale - alt efter omstændighederne - udskæringer af bølgepap, pakkepapir, pakkechips fremstillet af vegetabilsk stivelse eller luftpuder fremstillet af polyethylen. Bølgepappet og pakkepapiret er fremstillet af 100% genbrugspapir og pakkechipsene er fremstillet af 100% vegetabilsk stivelse. Luftpuderne af polyethylenfolie er fyldt med rumluft (bør opbevares utilgængeligt for børn). Du kan skaffe dig af med alle forpakningsmaterialerne via den normale affaldsindsamling. 
Alle varianterne skåner ikke blot miljøet men også dine varer imod transportskader!